1. DEFINITII
Site-ul www.gravolo.ro este proprietatea societatii Gravolo Print Shop SRL, organizata conform legilor din Romania, cu sediul operativ in Constanta, Strada Mihai Viteazu , nr. 17, inregistrata la Registrul Comertului Constanta cu nr. J13/4193/2022, CUI 47225247, adresa email: contact@gravolo.ro
GRAVOLO este numele de trade si promovare (comert) folosit de catre societatea Gravolo Print Shop SRL
Cont Bancar: RO56BTRLRONCRT0664750901 deschis la Banca Transilvania
SITE: Domeniul: www.gravolo.ro
Site-ul www.gravolo.ro este un site de comert electronic care ofera spre vanzare prin intermediul internetului, produse personalizate, cadouri personalizate, carti de vizita, stampile.
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ului, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (telefonic).
DOCUMENT – prezentul fisier “Termeni si Conditii”.
UTILIZATOR - Persoana fizica sau juridica (de drept public sau privat) care are sau obtine acces la CONTINUT ca vizitator al site-ului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) fara sa implice existenta unui acord scris de utilizare si fara sa necesite neaparat crearea si utilizarea unui CONT. Utilizand website-ul www.gravolo.ro, UTILIZATORUL este implicit de acord cu prezentele “Termeni si Conditii”. In caz contrar acesta are dreptul de a renunta oricand la utilizarea acestui SITE.
CLIENT – Persoana fizica sau juridica (de drept public sau privat) care acceseaza SITE-ul prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic), in scopuri private sau profesionale si necesita crearea unui CONT DE MEMBRU pentru a putea lansa una sau mai multe comenzi.
MEMBRU - Persoana fizica sau juridica (de drept public sau privat) care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre GRAVOLO si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITE-ului prin care se face accesul la SERVICIU.
FAVORITE – Permite CUMPARATORULUI/UTILIZATORULUI sa isi creeze o lista de PRODUSE si/sau SERVICII pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii.
COS CUMPARATURI – Sectiune din CONT care permite CUMPARATORULUI/UTILIZATORULUI sa adauge PRODUSE si/sau SERVICII pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau ulterior.
COMANDA – document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ului www.gravolo.ro, de catre un CLIENT, prin care acesta transmite catre GRAVOLO intentia de a achizitiona PRODUSE si/sau SERVICII prin intermediul SITE-ului.
COMANDA SPECIALA – este o COMANDA de produse personalizate/confectionate la cerere, in cantitati si/sau dimensiuni diferite fata de cele aflate in stoc-ul magazinului, si care pot fi realizate cu elemente din design-ul produselor prezentate pe SITE, design personalizat efectuat de catre GRAVOLO sau care incorporeaza anumite imagini trimise de catre CLIENT.
ALERTA/NEWSLETTER - mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, asupra SERVICIILOR, PRODUSELOR si/sau promotiilor desfasurate de catre GRAVOLO intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea GRAVOLO cu privire la informatiile continute de acesta (mentinere preturi, promotii, etc.) in situatia in care sunt necesare schimbari inopinate.
RECENZIE – modalitate de exprimare a beneficiarului sau detinatorului unui PRODUS sau SERVICIU fata de un produs prin evaluare scrisa.
CONTRACT LA DISTANTA - conform definitiei cuprinse in O.G.34/2014,art.7, contractul la distanta este încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul; este COMANDA realizata pe site-ul www.gravolo.ro si confirmata de catre SC BEST.PRINT.TRADE SRL verbal (telefonic) sau electronic (email), fara a necesita o confirmare de primire din partea cumparatorului. Comanda neconfirmata de catre SC BEST.PRINT.TRADE SRL nu are valoarea unui CONTRACT.
TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre GRAVOLO, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Comandarea oricarui produs si/sau serviciu de pe SITE implica acceptarea prezentului DOCUMENT. Fiecare CLIENT isi da acordul prin bifarea casutei "Sunt de acord cu ‘Termenii si Conditiile" inainte de confirmarea efectiva a comenzii. Tranzactiile sunt conforme cu conditiile stipulate de art 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Confirmarea unei comenzi (prin click pe butonul „Plaseaza comanda”), are statut de semnatura electronica, in sensul art.4 pct.3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, avind aceeasi valoare cu o semnatura olografa.
Prezentul DOCUMENT are rol de contract intre GRAVOLO si CLIENT si se aplica tuturor comenzilor realizate prin intermediul SITE-ului. Clientul se obliga sa ia la cunostinta prezentele “Termeni si conditii” inainte de a realiza o COMANDA.
2. GENERAL
2.1. DOCUMENTUL stabileste termenii si conditiile de utilizare ai SITE-ULUI/ CONTINUTULUI/ SERVICIULUI de catre UTILIZATOR, MEMBRU sau CLIENT, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre GRAVOLO si acesta. Prezentele termeni si conditii contin dispozitii obligatorii pentru orice UTILIZATOR inregistrat sau neinregistrat pe SITE.
2.2. Accesarea, vizitarea si vizualizarea CONTINUTULUI acestui SITE este permisa tuturor UTILIZATORILOR, statutul de MEMBRU al acestui site fiind la libera alegere. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea continutului si a SERVICIULUI, implica aderarea MEMBRULUI sau CLIENTULUI la prezentele “TERMENI SI CONDITII” exceptand cazul in care continutul respectiv nu are alte conditii de folosire distinct si separat formulate. CLIENTUL se obliga sa urmareasca permanent actualizarile si completarile capitolului “TERMENI SI CONDITII”. In cazul aparitiei unor neintelegeri se aplica capitolul “TERMENI SI CONDITII” valabil in momentul aparitiei neintelegerii intre parti si a notificarii acesteia in scris catre GRAVOLO, cu confirmare de primire.
2.3. Prin folosirea SITE-ULUI/ CONTINUTULUI sau SERVICIULUI, UTILIZATORUL/ MEMBRUL sau CLIENTUL este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse de catre acesta SITE-ULUI/ CONTINUTULUI/ SERVICIULUI, GRAVOLO sau oricarui alt tert cu care GRAVOLO are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.4. In cazul in care UTILIZATORUL/ MEMBRUL/ CLIENTUL nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru DOCUMENT, atunci:
2.4.1. Acesta renunta la accesul la SERVICIU si la alte servicii oferite de GRAVOLO prin intermediul site-ului, la primirea de newslettere/ alerte si/sau comunicari din partea GRAVOLO de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara sa implice nici o garantie ulterioara din partea GRAVOLO.
2.4.2. GRAVOLO va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.4.3. CLIENTUL/ MEMBRUL poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta DOCUMENTUL, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.5. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.4, acesta poate sa contacteze GRAVOLO sau sa foloseasca legaturile (link-urile) din continutul primit de la GRAVOLO destinate acestui scop.
2.6. CLIENTUL nu poate sa revoce unilateral acordul exprimat in favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derularii unui CONTRACT sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate fata de GRAVOLO.
2.7. In cazul in care CLIENTUL a achitat contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate fata de GRAVOLO si isi revoca acordul exprimat in favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derularii unei COMENZI, GRAVOLO va anula COMANDA acestuia fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.8. Statutul de MEMBRU/ CLIENT este adresat doar persoanelor fizice care au cel putin 18 ani, care s-au inregistrat corespunzator si care nu au fost suspendate sau inlaturate de catre GRAVOLO din baza de date, indiferent de motiv. Posibilitatea de a comanda online pe acest SITE este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind MEMBRU, acestia confirma ca indeplinesc toate conditiile mentionate.
3. CONTINUT
3.1. Tot continutul, incluzand, dar nelimitandu-se la imagini statice/ dinamice, stilizate, logo-uri, grafica, simboluri comerciale, texte si/sau continut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea intelectuala a GRAVOLO sau, cand este cazul si se mentioneaza expres, a unor terti (caz in care continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului continut, pentru care GRAVOLO se obliga sa detina licenta de utilizare si/sau publicare).
CONTINUTUL este protejat conform drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Design-ul site-ului este proprietatea SC BEST.PRINT.TRADE SRL, protejata de Legea dreptului de autor si a proprietatii intelectuale si industriale. Folosirea fara acordul scris al BEST.PRINT.TRADE SRL a oricaror elemente mentionate se pedepseste conform legilor in vigoare. Programele informatice folosite pe acest site sunt proprietatea BEST.PRINT.TRADE SRL (sau a furnizorilor sai de programe) si sunt protejate de Legea dreptului de autor. Raportarea cazurilor încălcării drepturilor de autor se poate face la adresa contact@gravolo.ro
3.2. UTILIZATORULUI, MEMBRULUI sau CLIENTULUI nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de GRAVOLO, includerea oricarui continut in afara site-ului GRAVOLO, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al GRAVOLO asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al GRAVOLO.
3.3. Orice continut la care MEMBRUL sau CLIENTUL are sau/si obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta DOCUMENTULUI, caz in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre GRAVOLO si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea GRAVOLO cu referire la acel continut.
3.4. UTILIZATORUL/ MEMBRUL/ CLIENTUL poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile DOCUMENTULUI.
3.5. In cazul in care GRAVOLO confera MEMBRULUI sau CLIENTULUI dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care MEMBRUL are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea GRAVOLO pentru respectivul MEMBRU, CLIENT sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Nici un continut transmis catre UTILIZATOR, MEMBRU sau CLIENT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea GRAVOLO si/sau al angajatului GRAVOLO care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice fel de utilizare a CONTINUTULUI in alte scopuri decat cele permise expres prin DOCUMENT sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
3.8. In cazul onorarii unei Comenzi speciale care foloseste alte imagini decat cele regasite in design-ul produselor de pe SITE, CLIENTUL garanteaza ca este proprietarul imaginilor transmise, conceptului, ca este imputernicit sa le foloseasca, ca dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii. CLIENTUL garanteaza ca imaginile sunt conforme cu legile, nu violeaza drepturile de proprietate intelectuala si nu au un continut ilicit, nu prezinta incitare la ura, violenta, etc.
3.9 CLIENTUL este exclusiv responsabil pentru fisierele/imaginile incarcate pe SITE. In acest sens CLIENTUL garanteaza ca orice fisier (imagini, text, etc.) incarcat pe SITE este proprietatea acestuia sau este imputernicit sa le foloseasca si dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii, are toate permisiunile necesare conform certintelor legale sa distribuie, sa transfere sau sa stocheze respectivele fisiere/imagini pe SITE sau sa le faca disponibile in orice fel in cadrul folosirii SITE-ului sau plasarii de COMENZI. CLIENTUL garanteaza ca imaginile sunt conforme cu legile, nu violeaza drepturile de proprietate intelectuala si nu au un continut ilicit, nu prezinta incitare la ura, violenta, etc.
4. POLITICA DE VANZARE ONLINE
4.1. Accesul in vederea efectuarii unei COMENZI ii este permis oricarui UTILIZATOR/CUMPARATOR.
4.2. GRAVOLO isi rezerva dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU si chiar de a sterge CONTUL acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre CLIENT, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia in vreun fel GRAVOLO. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea CLIENTULUI in acest sens.
4.3. Comunicarea cu VANZATORUL se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, telefonic sau prin metodele regasite la rubrica de CONTACT.
4.4. GRAVOLO poate publica pe SITE informatii despre BUNURI si/sau SERVICII si/sau PROMOTII practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care GRAVOLO are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
4.5. Toate tarifele aferente BUNURILOR si/sau SERVICIILOR prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi de vanzare finale catre CLIENTI.
4.6. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare, valabila in momentul emiterii comenzii.
Tariful unui produs afisat pe SITE taiat cu o linie si urmat de un pret mai mic semnifica pretul de vanzare initial si cel cu discount (reducere) in cadrul unei promotii, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ si pot suferi modificari in orice moment.
4.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de catre CLIENT in formularul destinat acestui scop. GRAVOLO nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura.
4.7.1. Plata prin transfer bancar (ordin de plata), se face numai pe baza emiterii unei facturi proforme care va fi primita prin email. In acest caz, produsele vor fi rezervate in stoc timp de trei zile lucratoare pana la confirmarea platii de catre banca. Daca plata nu este confirmata, rezervarea comenzii se va sterge din sistem.
4.7.2. In cazul platilor online VANZATORUL nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de CUMPARATOR, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CUMPARATORUL. Platile online sunt procesate prin intermediul Netopia Payments netopia-payments.com
4.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea BUNURILOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea VANZATORULUI, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4.8.1. In descrierea si prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, GRAVOLO isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse in costurile produselor respective si care nu vor fi livrate la cumpararea produselor de pe SITE. Fotografiile produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale (culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei electronice de prezentare, dar GRAVOLO depune toate eforturile pentru ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului utilizat.
4.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui BUN sau SERVICIU, CUMPARATORULUI i se va solicita inscrierea unei RECENZII care face referire la BUNUL/PRODUSEL sau SERVICIUL achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de CUMPARATOR in CONT. In acest fel, CUMPARATORUL contribuie la informarea altor posibili UTILIZATORI/ CLIENTI/ CUMPARATORI de pe SITE si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor BUNULUI/PRODUSULUI achizitionat.
4.9.1. GRAVOLO poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENTI.
4.10. Scrierea de Recenzii
Scrierea de Recenzii se poate face de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori in sectiunea de “Recenzii”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
In momentul inregistrarii unei anumite Recenzii, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
In momentul inregistrarii unei anumite Recenzii, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul se obliga la respectarea urmatoarelor conditii:
- Sa faca referiri doar la produsele comandate, evitand informatii legate de aspecte ce pot suferi modificari (pret sau oferte promotionale);
- Sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta in orice fel oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
- nu incalca sau insusesc drepturile de proprietate intelectuala, drepturile de confidentialitate, inclusiv drepturile de protectie a datelor cu caracter personal si/sau orice alt tip de drepturi;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- nu incalca orice lege sau reglementare aplicabila;
Cand o Recenzie este semnalata de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
5. VALABILITATEA SI DISPONIBILITATEA PRODUSELOR SI SERVICIILOR
GRAVOLO isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil.
Produsele pot aparea pe SITE cu urmatoarele specificatii:
- In stoc - produsul este disponibil in stoc si se poate livra in urma trimiterii COMENZII si confirmarii de catre GRAVOLO conform termenelor specificate la momentul plasarii comenzii sau comunicate ulterior de catre GRAVOLO si in limita stocului fizic existent. Stocul este actualizat cel putin o data pe saptamana. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare umana, etc) si plata s-a efectuat, GRAVOLO va returna banii CLIENTULUI.
- Stoc epuizat - produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind revenirea in stoc
- Disponibil / Livrare in 1-2 saptamani/ Disponibil la Comanda pentru Comenzi speciale - produsul poate fi livrat in baza unei comenzi ferme, in termenul si conditiile agreate in momentul confirmarii comenzii. Pentru achizitionarea produselor pe baza de comanda, in functie de valoarea acesteia, se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produselor. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnica, umana, etc.) si plata s-a efectuat online sau in contul bancar, GRAVOLO va returna banii CLIENTULUI pentru produsul in cauza.
In cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricatie, conform art 7.9.2.
GRAVOLO nu este raspunzator de fluctuatiile stocurilor furnizorilor si nu poate fi tras la raspundere in cazul in care un produs sau partile componente ale acestuia dispar din oferta furnizorilor sau sub-furnizorilor sai.
Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o COMANDA emisa si confirmata nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
6. COMANDA ONLINE
6.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.
6.2 Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui DOCUMENT si COMANDA LANSATA/EMISA/ PLASATA.
6.3. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte ca GRAVOLO poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de GRAVOLO (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii in urmatoarele scopuri:
- Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de catre CLIENT.
- Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
- Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
In cazul in care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive (tehnice, umane, forta majora, etc.) in cel mult 3 (trei) zile lucratoare, aceasta este anulata automat de sistem. Clientii accepta ca GRAVOLO nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.
GRAVOLO va denunta unilateral si va anula automat o comanda efectuata de catre CLIENT, chiar si fara o notificare prealabila adresata CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:
- Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a tranzactiei, in cazul platii online;
- Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de GRAVOLO, in cazul platii online;
- Datele furnizate de catre CLIENT pe site sunt incomplete sau incorecte;
- Activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea GRAVOLO si/sau partenerilor acestuia.
- Existenta unei livrari nereusite catre acelasi client din motive ca refuz plata contravaloare comanda, destinatar negasit la adresa dupa 2 incercari, destinatar nu raspunde la telefon, etc.;
- Pentru alte motive obiective.
6.4. In cazul in care CLIENTUL renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul CLIENTULUI a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre GRAVOLO in maxim 10 de zile de la data la care GRAVOLO a luat la cunostinta de acest fapt.
6.5. In cazul in care unele produse comandate de catre CLIENT printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, GRAVOLO va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul CLIENTULUI a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul CLIENTULUI, in maxim 10 zile de la data la care GRAVOLO a luat la cunostinta acest fapt.
6.6. O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem.
6.6.1 Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care GRAVOLO informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine CONTRACT la Distanta, conf. O.G.34/2014 art. 2 pct. 7.
6.7. Detaliile de livrare a produselor, incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea GRAVOLO, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
6.8. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date modificate pentru contractele viitoare si, in masura in care este posibil, pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.
6.9. In cazul in care CLIENTUL plaseaza o comanda cu optiunea de ridicare si plata de la sediu, comanda se va procesa si finaliza dupa momentul in care ajunge CLIENTUL la sediu in vederea confirmarii comenzii. In acest caz, timpul estimat de prelucrare si finalizare a comenzii fiind de aproximativ 45 min, cu exceptia cazului in care se comunica altfel de catre reprezentantii GRAVOLO. In cazul in care comanda este plasata cu optiunea de ridicare de la sediu si plata se face cu cardul online, comanda va fi pelucrata fara a fi necesara prezenta CLIENTULUI la sediu iar CLIENTUL va fi notificat automat imediat ce comanda a fost finalizata pentru a putea fi ridicata de la sediu.
7. COMANDA TELEFONICA
CLIENTUL /MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE si sa plaseze o comanda online.
8. CONTRACT SI FINALIZARE
GRAVOLO va include in coletul expediat catre CLIENT toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT sau va trimite aceste documente in format electronic pe adresa de email a clientului.
GRAVOLO va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului in care se afla comanda sau contractul la distanta.
Contractul la distanta la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea GRAVOLO, devine CONTRACT ONORAT.
9. TRANSPORT/LIVRARE
CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Costul livrarii depinde de greutatea, volumul sau valoarea comenzii si este specificat la momentul plasarii COMENZII.
Comenzile cu o valoare a produselor comandate de minim 200 lei (maxim 3 kg cantarite sau volumetrice, per destinatie), beneficiaza de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in localitatile principale din lista de locatii a curierului sau conform specificatiilor firmei de curierat la momentul relevant.
Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda in functie de greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, in functie de pretul total al acesteia.
GRAVOLO estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la dumneavoastra in termenul estimat de livrare indicat in pagina produsului la momentul plasarii comenzii si se calculeaza din momentul primirii pe email a confirmarii de inregistrare a comenzii pentru produsele aflate in stoc. Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu GRAVOLO la lansarea COMENZII. Odata preluata comanda de catre curier, GRAVOLO nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii, cu toate acestea, GRAVOLO va oferi CLIENTULULUI suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
GRAVOLO va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate mentionate pe site. Totusi, GRAVOLO nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza care nu este in controlul direct al GRAVOLO, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabila precum cazul fortuit sau cazuri de forta majora.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati online la contact@gravolo.ro
GRAVOLO expediaza comenzi doar pe teritoriul Romaniei, prin intermediul GLS sau Sameday Curier. Mentionam ca atat GLS dar si Sameday sunt companii independente cu propriul ritm de lucru si propriile proceduri, asupra carora nu putem interveni. Cat timp coletul este in posesia curierilor, nu raspundem de termenul de procesare/returnare extins daca depaseste termenul initial mentionat pe site-ul nostru.
10. CALITATE SI GARANTII
Fiecare produs comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT.
Avand in vedere natura produselor de cadouri personalizate, GRAVOLO nu poate acorda garantie pentru folosirea acestora de catre clienti mai mult decat cea mentionata de lege.
Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat daca este cazul in capitolul cu detaliile produsului la momentul vanzarii sale exclusive pe SITE. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si componentelor acestora mentionate de catre producatori si furnizori si nici un CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea existenta. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre GRAVOLO este cea oferita de catre furnizorii GRAVOLO, care este de 30 de zile de la data livrarii, in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de descriere a produsului.
La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu substante chimice.
GRAVOLO nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe SITE. In cazul in care GRAVOLO nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care GRAVOLO ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre GRAVOLO in termen de maximum 30 zile de la lansarea comenzii, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc, GRAVOLO poate agrea cu CLIENTUL prin e-mail si/sau telefon prelungirea termenului de livrare, cu exceptia cazului in care CLIENTUL solicita expres rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii scrise de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre GRAVOLO a unui raspuns din partea CLIENTULUI sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, GRAVOLO va inapoia sumele platite.
11. RETURNAREA PRODUSELOR
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
11.1. CLIENTUL GRAVOLO poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
11.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
11.1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit; in cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica GRAVOLO cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre GRAVOLO (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.
11.1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
11.1.4. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
11.2. CLIENTUL este obligat sa notifice GRAVOLO intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre GRAVOLO.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a GRAVOLO in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
11.3. CLIENTULUI care a notificat GRAVOLO conform art 11.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la GRAVOLO in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea GRAVOLO si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar GRAVOLO considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar GRAVOLO nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
11.4. CLIENTUL GRAVOLO nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
11.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 11.1.3.
11.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 11.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 11.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
11.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 11.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
11.4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 GRAVOLO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
- prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
- produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
11.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre GRAVOLO. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
11.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 11.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
11.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 11.1.1, iar GRAVOLO nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 11.5.
11.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
11.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 11.1.1 si 11.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 11.1.3, situatie in care GRAVOLO va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite (care nu coincid cu produsele comandate de CLIENT), cheltuielile de returnare sunt in sarcina GRAVOLO.
11.10 Modalitati de plata acceptate de catre GRAVOLO disponibile:
- Plata cu ordin de plata in cont bancar: CLIENTUL va plati contravaloarea produselor comandate in contul bancar mentionat in formularul de COMANDA.
- Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.
- Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.
In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, GRAVOLO poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.
Pentru a solicita o retragere a comenzii te rugam sa completezi formularul de retur.
12. FRAUDA
12.1. GRAVOLO nu solicita CLIENTILOR sau UTILIZATORILOR sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Exceptie fac numai CLIENTII persoane juridice, in sensul obtinerii de catre GRAVOLO a numarului de cont, respectiv a bancii CLIENTULUI, pe numele caruia se va face facturarea unei comenzi daca exista neclaritati sau pentru confirmarea comenzii.
12.2. CLIENTUL / MEMBRUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
12.3. GRAVOLO declina orice responsabilitate, in situatia in care un MEMBRU /CLIENT ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele GRAVOLO .
12.4. CLIENTUL sau MEMBRUL va informa GRAVOLO asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
12.5. Urmatoarele scopuri, atinse sau nu, vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau GRAVOLO si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva acelora care au incercat sa, sau au atins aceste scopuri:
12.5.1. de a accesa datele de orice tip ale altui MEMBRU/CLIENT prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
12.5.2. de a altera sau altfel modifica continutul SITE-ului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre GRAVOLO catre MEMBRU /CLIENT
12.5.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza SITE-ul
12.5.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre GRAVOLO catre MEMBRU/ CLIENT atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
12.5.5. Urmarirea obtinerii unor avantaje prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale sau folosirea identitatii unor persoane de catre alte persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la SITE-ul GRAVOLO si raportarea catre autoritati.
13. LIMITAREA DE RESPONSABILITATE
13.1. GRAVOLO nu poate fi tinuta responsabila in fata niciunei persoane fizice sau juridice care utilizeaza SITE-ul sau CONTINUT-ul, altfel decat in limita articolelor ce constituie prezentul DOCUMENT.
13.2. GRAVOLO nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe SITE sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
13.3. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt, sub nicio forma, responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre CLIENT sau MEMBRU si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.
13.4. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de catre GRAVOLO de la acel client, pentru respectiva livrare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura proforma si cea fiscala constituie contractul de vanzare-cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea expeditiei cu privire la faptul ca a primit produsele si acestea sunt conform comenzii.
14. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
14.1 GRAVOLO, partenerii si furnizorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in ceea ce priveste continutul furnizat pe SITE, rezultand direct sau indirect din cauze de forta majora sau care nu depind de vointa GRAVOLO. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare sau accesul neautorizat la echipamentul tehnic GRAVOLO, virusii informatici, lipsa conexiunii la internet sau telefon, erorile de operare, greva, calamitati, razboi, etc.
14.2. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
14.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
14.4. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
14.5. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
14.6. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
15. LITIGII
15.1. Prin folosirea/ vizitarea/ vizualizarea/ etc. a SITE-ului sau al oricarui continut trimis de catre GRAVOLO, MEMBRULUI/ CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile prezentelor capitole din "Termeni si conditii".
15.2. Orice disputa cu referire la prezentele “Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre MEMBRU/CLIENT si GRAVOLO se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul GRAVOLO, in conformitate cu legile romane in vigoare.
15.3. GRAVOLO nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea “Termenilor si conditiilor”.
15.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
15.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
16.CONCILIERE CLIENTI
In situatia in care exista anumite incidente care nu pot fi solutionate ca urmare a discutiei purtate pe e-mail, telefon cu persoanele responsabile, se poate apela la o conciliere interna gratuită cu dl. Sergiu Postolache.
In acest sens, clientul trebuie să trimita un e-mai la adresa sergiu@gravolo.ro. Termenul de răspuns este de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea primirii mailului.
17. DISPOZITII FINALE
17.1. GRAVOLO isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul sau orice continut, fara notificare prealabila a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
17.2. GRAVOLO nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
17.3. GRAVOLO isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
17.4. Daca oricare dintre clauzele din prezentul DOCUMENT va fi gasita nula, indiferent de cauza, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Termenii si conditiile prezente, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat, iar clientul isi isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea de pe site-ul www.gravolo.ro .
18. FEEDBACK
18.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu serviciile si produsele BEST.PRINT.TRADE SRL (nume de trade GRAVOLO), va rugam sa ne contactati prin email la contact@gravolo.ro. Feedback-ul poate fi transmis prin oricare din metodele puse la dispozitie, cu respectarea conditiilor legale: mesajele trebuie sa nu fie ilegale, amenintatoare, defaimatoare, etc. la adresa GRAVOLO sau a unei terte parti.
18.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii realizate de catre UTILIZATORII site-ului despre sau referitoare la GRAVOLO sau site-ul www.gravolo.ro, la functionalitatea sau imbunatatirea acestuia, vor ramane proprietatea S.C. BEST.PRINT.TRADE SRL, care va detine exclusiv drepturile asupra punerii lor in practica si care va fi exonerata de orice obligatie de recompensare pentru acestea.
Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere.